Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Zapisy na obiady w roku szkolnym 2021/2022

Szanowni Rodzice!

Prosimy o zapoznanie się z zasadami zapisów i płatności za obiady w roku szkolnym 2021/2022.

W przypadku wyrażenia chęci uczestnictwa Państwa dziecka w obiadach, prosimy o pobranie załączników nr 1 i 2 zamieszczonych poniżej, a następnie wypełnienie ich i dostarczenie do szkoły w wersji papierowej w godzinach pracy szkoły w terminie od 1 do 7 września br.

We wrześniu br. wpłat należy dokonywać również w terminie od 1 do 7 września br. przelewem na konto 71 1240 1037 1111 0011 0912 6408.

.

W tytule przelewu podajemy w kolejności: imię i nazwisko dziecka, klasa oraz miesiąc, za który dokonywana jest wpłata.

Odliczenia obiadów spowodowane chorobą, wyjściem poza teren szkoły z nauczycielem, wycieczką szkolną lub innymi zaistniałymi przyczynami, należy zgłosić dzień wcześniej w sekretariacie SP 109 telefonicznie pod numerem 42 640 97 98 lub tel./sms na numer 506 664 853 (np. zgłoszenie dokonane w dniu 05.10.2021 r. będzie odliczone dopiero od dnia 06.10.2021 r., tj. następnego dnia po zgłoszeniu z niekorzystania z opłaconych obiadów).

W przypadku zgłoszonej nieobecności ucznia uprawnionego do korzystania z obiadu zwrotowi podlega dzienna wysokość opłaty za korzystanie z obiadu w stołówce szkolnej za każdy dzień, z wyłączeniem pierwszego dnia nieobecności.

 

UWAGA !

Przy obiadach  wymagana jest dodatkowa opłata na doposażenie stołówki szkolnej w wysokości 4 zł miesięcznie (dopuszcza się uiszczenie opłaty za cały rok szkolny w wysokości 40 zł (4 zł* 10 m-cy). Kwotę należy wpłacić osobno na konto Rady Rodziców przy Szkole Podstawowej nr 109 o numerze 51 1020 3408 0000 4202 0496 8675.

 

Załączniki

Załącznik nr 1 - Karta zgłoszenia na obiady w roku szkolnym 2021/2022

Załącznik nr 2 - Zasady odpłatności za obiady w roku szkolnym 2021/2022

Załącznik nr 3 - Terminy płatności za obiady w roku szkolnym 2021/2022